Grad 172
9264 Grad
Občina Grad, Grad 172, 9264 Grad na podlagi 7. člena Pravilnika o sofinanciranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav v Občini Grad (Uradni list RS, št. 35/2016) objavlja
JAVNI RAZPIS ZA SOFINANCIRANJE NAKUPA IN VGRADNJE MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV V OBČINI GRAD V LETU 2022
I. PREDMET RAZPISAPredmet razpisa je sofinanciranje dela stroškov nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav (v nadaljnjem besedilu: MKČN) na območju Občine Grad v velikosti do 50 populacijskih ekvivalentov.
II. SPLOŠNI POGOJI SOFINANCIRANJA
V primeru izgradnje skupne čistilne naprave za več stanovanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena. Investitorji pa medsebojna razmerja uredijo s posebnim dogovorom, katerega priložijo k razpisni dokumentaciji.
Upravičenec mora imeti poravnane vse obveznosti do občine.
Lastnik stanovanjske ali večstanovanjske stavbe je do nepovratnih sredstev upravičen le enkrat za isti namen.
Stroški izvedbe individualnega hišnega priključka bremenijo vlagatelja.
III. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV
Sredstva za sofinanciranje so zagotovljena v proračunu Občine Grad za leto 2022, pod proračunsko postavko 12.67. Sofinanciranje malih čistilnih naprav, v višini 7.000,00 EUR. Sredstva se upravičencem dodelijo kot nepovratna sredstva.
Sredstva se dodelijo upravičencem po vrstnem redu prispelih popolnih vlog do porabe proračunskih sredstev za ta namen.
IV. ROK IN NAČIN ODDAJE VLOG
Vloga za sofinanciranje mora biti podana na predpisanem obrazcu »Vloga za sofinanciranje nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav v letu 2022«. Kandidati jo lahko dobijo na sedežu Občine Grad, Grad 172, 9264 Grad oziroma na spletni strani Občine Grad http://www.obcina-grad.si/eVloge.
V primeru povezovanja lastnikov večstanovanjske stavbe oziroma večstanovanjskih hiš na skupno čistilno napravo, morajo vsi lastniki večstanovanjske hiše oziroma posamezne stanovanjske hiše, priključene na skupno čistilno napravo, podati skupno vlogo za sofinanciranje.
Vloga se šteje za popolno, če je k vlogi priložena vsa v vlogi zahtevana dokumentacija.
Kandidati lahko oddajo vloge po objavi razpisa do vsakega zadnjega delovnega dne v mesecu. Odpiranje vlog, ki ni javno, se izvede do 10. dne v mesecu.
Kandidati lahko vloge vročijo osebno na sedežu Občine Grad ali pošljejo priporočeno po pošti na naslov Občina Grad, Grad 172, 9264 Grad. Vloga z zahtevano dokumentacijo mora biti oddana v zaprti kuverti s pripisom »Za razpis – sofinanciranje MKČN«.
V. POSTOPEK OBRAVNAVE VLOG
Postopek dodeljevanja sredstev vodi tričlanska komisija, ki jo s sklepom imenuje županja.
Komisija najkasneje v roku 15 dni od obravnave vlog, pripravi seznam upravičencev in direktorju občinske uprave, posreduje predlog dodelitve proračunskih sredstev.
O dodelitvi proračunskih sredstev, odloča direktor občinske uprave s sklepom. Zoper sklep je možna pritožba pri županji Občine Grad. Odločitev županje o pritožbi, je dokončna.
Nakazilo odobrenih proračunskih sredstev na osebni ali transakcijski račun upravičenca, se izvede v roku 30 dni od podpisa pogodbe o sofinanciranju, ki se sklene po pravnomočnosti sklepa in predloženega zahtevka za izplačilo z vsemi zahtevanimi prilogami.
VI. NADZOR IN SANKCIJE
Proračunska sredstva se lahko porabijo samo za namen, za katerega so dodeljena. Če komisija ugotovi, da so bila sredstva porabljena za drug namen, ali da so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov, oziroma je prejemnik prekršil druga določila pogodbe, je občina upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev v enkratnem znesku. V teh primerih bo moral prejemnik vrniti sredstva s pripadajočimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje.
VII. DODATNE INFORMACIJE
Kontaktna oseba za dodatne informacije v zvezi z razpisom je Lidija Krpič Časar, telefon 02 551 88 85, e-mail: obcina@obcina-grad.si.
Številka: 354-0008/2022-1 Cvetka Ficko, l.r.
Datum: 12. 5. 2022 županja Občine Grad